S Xiaomi telefonom sem se prvič srečal spomladi leta 2014, ko mi je sorodnik pokazal svoj novi telefon. Ob prijemu v roke sem takoj opazil odličen in velik zaslon ter kakovost same izdelave. Seveda sem pomislil, da gre za eno izmed “premijskih” znamk, vendar sem pogrešal napis na sami napravi. Namesto tega je bil samo logotip z napisom MI na zadnji strani. Ko sem ga povprašal po znamki telefona, mi ni znal odgovoriti (ni ravno kakšen poznavalec mobilnih telefonov), saj da ga mu je priporočil in dobavil najin sorodnik. Hmm, kupiš hud telefon, pa ne veš niti znamke?! Kljub temu je bilo moje začudenje še večje, ko sem ga povprašal glede cene. “Dobrih 200€ z dostavo” je sledil njegov odgovor, ki me je definitivno presenetil, pozitivno seveda. Opazil je moje začudenje in mi pojasnil, da gre za telefon kitajskega proizvajalca, ki bojda ponuja res veliko za svojo ceno. Ok, verjeno so vzeli osnovne razpoložljive strojne komponente ter jih “zapakirali” v ličen izdelek z nadpovprečnim zaslonom, sem pomislil. Poiskal sem nastavitve ter izbral meni z informacijami o telefonu. Tam sem na vnovično začudenje opazil zavidanja vredna podatka o procesorju in delovnem pomnilniku, ki sta bila na ravni bistveno dražjih mobilnikov drugih uveljavljenih tehnoloških znamk.
Že naslednji dan sem preko svetovnega spleta pričel z zbiranjem informacij o podjetju Xiaomi in njihovih izdelkih. Ugotovil sem, da je podjetje na svojem kitajskem ter drugih trgih, kjer je uradno prisotno, že zelo uveljavljeno ter neprestano ruši raznorazne prodajne rekorde. Naletel sem tudi na številne tehnične bloge, ki so bili eden za drugim polni hvalospeva na račun izdelkov Xiaomi. Sploh v kategoriji »Price – Performance« oziroma kakovosti naprav glede na ceno. Po vsem prebranem in videnem pri meni ni bilo več dvoma, katere znamke bo moj naslednji telefon. In kaj kmalu sem si ga tudi naročil. Z njim sem bil izjemno zadovoljen, zato sem znamki Xiaomi ostal zvest tudi ob menjavi modela. Njihov telefon nedvomno priporočam vsakomur z željo po kakovostnem mobilniku, ki pa le tega ne želi “preplačati”. Tudi zato odločitev o postavitvi spletne strani s predstavitvijo Xiaomi izdelkov. Več o njenem namenu si lahko preberete v zavihku na tej povezavi. Ob tem vas vabim tudi k branju kratke predstavitve podjetja Xiaomi, ki je v petih letih od ustanovitve postal največji proizvajalec mobilnih telefonov na kitajskem, tretji na svetu ter leto 2014 zaključil kot najvrednejše Start-up podjetje.